Oficial! Pro TV, lovitură de 200 milioane de dolari. Totul a fost confirmat

Hoidrag Laurentiu, 04 apr.. 2019

Pro TV, lovitură de 200 milioane de dolari. Postul de televiziune Pro TV l-a prezentat oficial pe Florin Alexandrescu ca noul șef al vânzărilor, printr-un comunicat de presă.

„Începând cu 1 iunie 2019, Florin Alexandrescu va prelua responsabilitățile lui Zoe Vasilescu, care va părăsi compania în cursul acestui an. Pe lângă conducerea activității departamentului de vânzări, domnul Alexandrescu se va ocupa și de dezvoltarea și coordonarea planurilor comerciale și strategice pe termen lung”, se arată în comunicat.

Postul vine la pachet cu resposabilitatea asupra unui buget uriaș! Veniturile totale ale postului Pro TV, provenite din publicitate și de la firmele de televiziune prin cablu, au depășit anul trecut suma de 200 de milioane de dolari.

Citește și:

Cine este Florin Alexandrescu

Pro TV, lovitură de 200 milioane de dolari. Florin Alexandrescu a lucrat la vânzările Pro TV timp de șase ani și jumătate (1999-2006), apoi a fost aproape doi ani director de vânzări al postului ceh TV Nova, parte al CME), apoi un an și jumătate chief operating officer la Mediapro. În 2009 s-a mutat consultant la Realitatea Media Together, înainte să preia, din decembrie 2010, poziția de COO / Head of Trading la GroupM România.

De ce a făcut Pro TV această mutare

Mișcarea este o încercare a ProTV de a recupera oameni influenți din piață, după ce doi dintre cei mai vechi oameni ai echipei, șefa vânzărilor, Zoe Vasilescu, și Costi Mocanu, șeful sportului și fost șef al stației, au plecat în ultima perioadă.

← Close